zaterdag 18 december 2010

Uitslag Winactie: 3 x Internet Godinnen


Afgelopen donderdag maakten jullie 3 x kans op het boek Internet Godinnen. Een handig boek waarmee je in 10 stappen je eigen succesvolle webshop kunt starten. Bedankt voor alle inzendingen! Benieuwd of jij een exemplaar hebt gewonnen? Lees hieronder snel of jij tot een van de winnaressen behoort...


Ik heb een winnares gekozen via Twitter en twee winnaressen via de comments. De winnende comments zijn;

Linda;
Ik wil graag het boek 'internet Godinnen' winnen, omdat ik al een poosje aan het nadenken ben over een uitbreiding van m'n Beautyblog met een webshop, maar nog even overtuigd moet worden van dit idee. En mijn idee vorm moet gaan geven en niet zo goed weet waar te beginnen.

Keerthana;
Waah supervette winactie! Ik heb dit boek gevraagd voor sinterklaas maar jammer genoeg heb ik hem niet gekregen! Ik zou dit boek heel graag willen winnen omdat ik zielsgraag ondernemer wil worden. Zo graag dat ik volgend jaar ook commerciële economie ga studeren. Maar een webshop lijkt me zo gaaf! Een bedrijf én nog via internet, dat is twee dingen die ik leuk vind tegelijk.

Madelon;
Ik ben al twee jaar bezig om zelf een webshop op te zetten met o.a. beauty, kleding en goodies uit Arabische landen speciaal gericht op de vrouwelijke doelgroep en moslima's. Dit boek staat echt op mijn verlanglijstje sinds het uit is gekomen, het lijkt me zeer zinvol en vol met nuttige tips waar ik heel veel aan kan hebben

Willen de winnaressen hun adresgegevens naar me mailen? Dan zorg ik er voor dat de boeken jullie huis weten te vinden. Ik wens jullie in ieder geval veel succes met het opzetten van jullie webshop. Ik ben zeer benieuwd!

Stay tuned voor meer artikelen vandaag! Gisteren is het er helaas bij in geschoten omdat ik ziek thuis zit. Vandaag voel ik me ook niet helemaal 100% maar ik ga mijn best voor jullie doen! Vanmiddag staat er in elk geval weer wat geplanned.

Until next time,
Serena Verbon