maandag 27 december 2010

L’oreal Color Infallible Eyeshadows


Jullie hebben er vast al over gelezen op andere beautyblogs, maar ik ben te enthousiast over deze oogschaduw om er niet over te schrijven. Ik gebruik ze heel erg vaak sinds ik ze heb, en onlangs zagen jullie ze nog voorbij komen in de Feestelijke Kerst Look video. Dus bij deze mijn eigen mening, swatches en review van de nieuwste oogschaduwlijn van L'Oreal genaamd Color Infaillible. 


L'Oreal is altijd heel innovatief en creatief bezig op het gebied van productontwikkelingen. Ze verzinnen nieuwe verpakkingen, nieuwe manieren van aanbrengen en blijven continue hun formules verbeteren en optimaliseren. Net als in het lab waar ik werk, eigenlijk.


Voordat de Color Infaillibles tot stand zijn gekomen hebben researchers maar liefst 4 jaar onderzoek gedaan in de laboratoria van L'Oreal Paris. Ze hebben een unieke combinatie gemaakt van poeder en creme die niet alleen een intens pigment bevat maar ook silkysmooth aanbrengt, goed te blenden is en de hele dag door goed blijft zitten. Ze hebben het zachte gevoel van een creamy eyeshadow gecombineerd met het applicatiegemak van een poederoogschaduw en voila, Color Infaillibles was born. Sounds amazing huh? Well, THEY ARE AMAZING!



L'Oreal Color Infaillibles oogschaduw is verpakt in leuke doorzichtige potjes. Op de dop staat om welke kleur het gaat, maar als je de potjes omdraait kun je meteen de kleur zien die erin zit, zonder het potje eerst open te hoeven draaien. Als je het potje opendraait zit er een beschermend kapje over de oogschaduw heen.



Er zijn in totaal 8 kleuren oogschaduw, waarvan ik er 6 opgestuurd heb gekregen ter review. De kleuren die ik niet heb zijn Unlimited Sky (hemelsblauw) en Eternal Black (shimmery zwart). De swatches hieronder zijn gemaakt met een enkele veeg over de huid, ze geven echt amazing veel pigment af, love it!

v.l.n.r.; Purple Obsession, Hourglass Beige en Forever Pink

v.l.n.r.; Hourglass Beige, Forever Pink en Purple Obsession


v.l.n.r.; All Night Blue, Permanent Khaki en Endless Chocolat

 v.l.n.r.; All Night Blue, Permanent Khaki en Endless Chocolat


Zoals je op de foto's kunt zien zijn de kleuren inderdaad intens gepigmenteerd. Ze voelen in eerste instantie aan als een vaste poeder oogschaduw, maar als je ze aanbrengt op de huid voelen ze ook wel weer een beetje aan als een creamy eyeshadow. Op beide soorten oogschaduw ben ik dol, dus een combinatie tussen deze twee is echt ideaal! 

Bij poeder oogschaduw is namelijk nog wel eens moeilijk om de kleuren intens op mijn oog te krijgen, maar creamy oogschaduw heeft kans op ophoping in de crease. Met deze oogschaduw is dat probleem verholpen, want de kleuren zijn super intens, brengen net zo makkelijk aan als een creamy shadow en blijven de hele dag door echt heel erg goed zitten, zonder creasing. What more can I say. Ik ben fan!


De kleuren zelf zijn schitterend mooi, lekker shimmery met hele fijne glitterende deeltjes. Het lijkt haast wel metallic, onder wat feller licht. Ik kan geen favoriet kiezen, alle kleuren vind ik prachtig, al zal ik Endless Chocolat en Hourglass Beige het meeste gebruiken. Mijn moeder en zusjes zaten er ook al op te azen, dus ik geloof dat ik sowieso een paar kleurtjes moet afstaan! ^^


L'Oreal Color Infaillibles kosten per potje €12,49 (3,5 gram). De prijs is gemiddeld wat hoger dan de meeste drogisterij merken, maar ik vind ze echt de moeite waard. Ik zou zeggen, swatch ze zelf als je ze ziet, dan zie en voel je wat ik bedoel! 

Hebben jullie ze al gespot? En zo ja, wat vinden jullie er van?

Until next time,
Serena Verbon