woensdag 1 september 2010

Zielige nagel update


Een week geleden brak mijn mooie lange wijsvingernagel af en het was een ABSOLUTE DISASTER! Het bijbehorende artikel lees je hier. Ik vroeg jullie om hulp en de meesten gaven als advies om dan maar alle nagels kort te dragen omdat een zielig kort nageltje tussen allemaal lange nagels natuurlijk geen porum is. En terecht. Dus ik heb jullie advies opgevolgd en de rest van mijn nagels gekortwiekt. Ik wilde jullie even laten zien hoe het er nu uitziet! Meer foto's na de klik...


voor
na
Zoals je ziet kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om alle nagels net zo kort als mijn wijsvinger te vijlen, maar ze zijn wel echt een stuk korter dan eerst. Ik heb mijn nagels zo dicht mogelijk tegen mijn nagelriem aan gelakt zodat ze langer lijken en ook heb ik een zilveren metallic lak gebruik. Dit lakje weerkaatst het licht waardoor het - volgens mij - minder opvalt dat ze niet allemaal gelijk zijn wat lengte betreft. Om heel eerlijk te zijn vind ik de onderste foto mooier dan de bovenste. Daar waren ze wel erg lang he?



Ik telde trouwens net de lakjes die ik op vakantie heb gekocht en het zijn er 28! W000t, w000t? Ja echt waar jullie lezen het prima, ik heb deze vakantie bijna 30 nieuwe nagellakjes geshopt, echt niet normaal! Hieronder zitten ze in een afsluitbare zak die ik had meegenomen. Ik had ze nog extra per 5 stuks in bubbeltjes plastic gerold en toen in deze zak gedaan en thank God er is niets kapot gegaan! Yes! Ik heb lakjes van MAC, Orly, American Apparel, Claire's (Mood Polish) en een lakje van Deborah Lippmann, China Glaze, Sally Hansen en een knoflook basecoat.





Ik maak uiteraard nog een uitgebreide shoplog over deze lakjes en de rest van mijn geshopte spulletjes die jullie nog niet gezien hebben. Enne, zoals je kan zien heb ik dubbele flesjes Mood Polish dus 3 keer raden wat de volgende winaktie gaat zijn?? Juistem. 

Wat vinden jullie van mijn nagels, beter toch zo?

Until next time,
Serena Verbon