dinsdag 7 september 2010

Share your Beauty Secret!


Vaak krijg ik de vraag 'Wat is jouw beauty geheim?' en eerlijk gezegd heb ik daar niet zo 1-2-3 antwoord op! Sure, ik heb tips voor je en ik heb favoriete producten die ik je kan aanraden, maar een beauty geheim? Daar moet ik even over nadenken. Madonna's beauty geheim is in elk geval Photoshop Day Cream. Works like a charm! Toen zat ik te denken, ik ben maar in mijn eentje en mijn bezoekers (tevens beautylovers) zijn met veel en veel meer. Waarom helpen we elkaar niet een handje en delen we onze beste beauty tips, geheimen en product aanraders hieronder bij de comments?


So, go ahead. Deel je favoriete product (en vertel erbij waarom het favoriet is bij je), klap uit de school met je langbewaarde beauty geheim en ook alle beauty tips zijn welkom! Plaats er desnoods een link bij naar je eigen blog als je er al een artikel over hebt geplaatst. Dus een beetje spammen mag hier! Als je comment niet meteen door de automatische moderatie komt zal ik hem zo snel mogelijk goedkeuren en plaatsen. Dan heb je meteen een beetje reclame voor je eigen site, now ain't that nice?

Hier is vast mijn eigen tip voor een zacht en fris huidje. Neem een stuk verse ananas en wrijf het over je gezicht. Laat het sap een kwartiertje intrekken en was het daarna af met lauwwarm water. Enzymen uit de ananas lossen je dode huidcellen op zodat het op een milde manier wordt gescrubt. Het resultaat is een babyzachte huid en een frisse gloed. Handig voor na het stappen bijvoorbeeld! Lees hier op mijn site meer over de ananas en klik hier voor het recept van een ananas masker die ik heb uitgeprobeerd. 


Nu jullie! Ik ben zeer benieuwd naar jullie tips, trucs en geheimen...

Until next time,
Serena Verbon