donderdag 30 september 2010

Video: Lommel TV - Queen of the Benelux

Klik op bovenstaande foto om de video af te spelen van de finale van Miss Queen of the Benelux 2010. Je ziet me dansen, springen, voorstellen en in bikini rondparaderen so please don't laugh! Ik heb echt super hard geoefend op het dansen, lopen, poseren, lachen en voorstellen. Meedoen aan een Miss verkiezing is een van de leukste maar zeker ook een van de zwaarste dingen die ik tot nu toe heb meegemaakt. We maakten lange dagen en moesten toch steeds fris en fruitig voor de dag komen. Lees verder voor meer van mijn Miss ervaringen.


Op de avond van de finale was iedereen zenuwachtig backstage. Iedereen wilde natuurlijk zo goed mogelijk presteren want iedereen wilde winnen! Het hoort een natuurlijk wel een beetje bij, die paniek. Alle Missen liepen te stressen om hun kapsel en make-up. Tanden werden ingesmeerd met vaseline en af en toe schreeuwde er iemand hysterisch "ik ben de danspasjes vergeten!". Tussen de dansen door was het omkleden echt een drama. Na de openingsdans moest ik binnen 5 minuten in mijn cocktailjurk op het podium verschijnen. Van alle kanten werd ik geholpen, iemand zipte mijn rits dicht en een ander hielp me in mijn pumps. Hoe gestressed iedereen ook was, iedereen hielp elkaar.


Ik was ook echt wel gestressed hoor! Ik kom wel heel rustig over maar van binnen ging mijn hart tekeer *boemboemboem* en ik had een knoop in mijn maag. Je staat daar toch wel even te performen voor 400 man inclusief een 16-koppige jury die je van top tot teen bekijkt. Die knappe Avalon Chanel zat ook in de jury en ik droeg de galajurk die zij ook vaak had gedragen dus ik moest hem echt rocken!

Dansen op 12 cm hoge hakken, rondparaderen in je bikini, jezelf voorstellen in het engels (en hopen dat je niet over je woorden struikelt). Pffff! Als ik er weer aan terugdenk schiet ik spontaan in de stress! Achter de schermen bleven ze maar zeggen 'Geniet er van!'. Genieten? Mijn God, ik kon pas genieten als alles voorbij was en ik een glas wijn achterover kon slaan.


Onder de Missen trok ik het meeste op met Rowan, Danique, Dionne, Whitney en Alyssa. Zulke lieve meisjes! Ik zag er eigenlijk heel erg tegenop maar omdat ik met deze leuke meiden omging viel het me allemaal reuze mee. Sterker nog, ik heb juist heel veel plezier gehad!

Meedoen met een Miss verkiezing is een ervaring die niemand meer van me af kan pakken. Het voelt bijna alsof ik in MTV Made heb gezeten, het heeft me zeker wel een beetje veranderd in positieve zin. Ik lach meer, ik voel me zekerder, ik durf wat beter mijn charmes in de strijd te gooien en netwerken zit voortaan ingeprogrammeerd. Altijd handig!

Enjoy the video!

Until next time,
Serena Verbon