zondag 5 september 2010

Lazy Sundays?

Hi everyone! Even een kort berichtje om te laten weten hoe mijn verjaardag was geweest. Mijn ouders en Larissa kwamen rond 6u langs met kratten vol Indisch eten. Mijn moeder had al vanaf 's ochtends gekookt en de hele dag in de keuken gestaan. Nena en haar vriend Roy en Bas kwamen een tijdje later en toen hebben we lekker gesmuld van het eten. Het was zo lekker! Vooral de hete kip! Na een tijdje kwamen Maren en Jacq en haar vriend Wessel en hebben we cupcakes en monchou taart gegeten (ook zelfgemaakt door mijn moeder) en nog gezellig gekletst en gelachen. 

Ik heb superleuke kado's gekregen van iedereen! Ik had niets gevraagd omdat ik echt niets kon bedenken dus moesten ze zelf wat verzinnen. Ik heb o.a. gehad een prullenbak, theedoeken van Egyptisch katoen, hele mooie flessen sap met groene thee (van die healthy drankjes waar ik van hou!), een bos mooie bloemen, Rituals thee en een theedoosje, een erg mooi vestje uit de Strictly, flosdraad met cupcakesmaak, Hello Kitty vijltjes, een portemonneetje voor pasjes of visitekaartjes, een kaart van Jacq met een keuze-kado waaruit ik kon kiezen uit o.a. waterfietsen, bowlen, uit eten + bioscoop of klemzuipen en van Bas heb ik een vakantiefoto gekregen bedrukt op een linnen doek. Heel leuk, daar moet ik nog even een leuk plekje voor vinden. Ook een lijstje met een vakantiefoto die gemaakt is in het Hard Rock Cafe en als grote verrassing een workshop 'ring maken' van sterling zilver! Dat lijkt me echt heel erg gaaf! Ik hou van sieraden maken maar ik heb nog nooit echt gesmeden, gelast, gepolijst en dat soort dingen. Ik hield het alleen bij rijgen, dus ik ben heel benieuwd.

Leuke dingen heb ik gekregen he? Vind het zo leuk wat iedereen heeft bedacht!

Nu moet ik even haasten omdat we heel vroeg in Amsterdam moeten zijn voor die fotoshoot voor Blend magazine. De modellen worden gestyled met kleding uit de webshop van Fresh Cotton en de hele shoot is bedacht door en wordt uitgevoerd door bloggers. Ik ben gevraagd om de visagie op me te nemen. Het is een editorial shoot en we hebben een grappig concept bedacht, ik ben benieuwd hoe de foto's er uiteindelijk komen uit te zien! De shoot wordt gepubliceerd op 6 pagina's in de November issue. Allemaal kijken dan he!

Nou, wish me luck! Ik hoorde dat er een model had afgezegd dus wie weet moet ik zelf wel invallen...

Until next time,

Serena Verbon