woensdag 1 september 2010

Back in the building!

Dag iedereen! Even een kort berichtje om te laten weten dat ik weer terug in het land ben. We hebben er een reis van zo'n 20 uur op zitten (inclusief wachten en overstaptijd) dus we zijn erg moe en we gaan daarom nu lekker even in bed kruipen. Vanavond zal ik een nieuwe update plaatsen en zo snel mogelijk de winnaars van de winakties bekend maken. 

Bedankt dat jullie BeautyLab.nl zijn blijven bezoeken ondanks de mindere artikels in mijn vakantie periode. Dat waardeer ik echt enorm! Ik zal dit weekend weer flink mijn best doen met schrijven dus dan hoop ik na het weekend weer iedere dag 2 artikelen te kunnen plaatsen voor jullie. Ik heb genoeg nieuwe (beauty) spullen om te reviewen, ik heb veel leuke inspiratie opgedaan en natuurlijk komt er ook weer een shoplog en vakantie verslagje aan, dus dat moet goed komen!

Stay tuned!

Until next time,
Serena Verbon