maandag 24 mei 2010

Nieuwe Tattoo!

Mijn zusje Larissa hield het al een week geheim, maar mijn moeder, die nu een afstammeling van Sherlock Holmes blijkt te zijn, ontdekte via een reactie op Facebook dat ze een nieuwe tattoo had laten zetten aan de binnenkant van haar lip! Die avond gingen we gezellig wat drinken met de nichtjes (Tara, Larissa, Hester, Maren en ik) en kwamen we op het idee om allemaal deze tattoo te laten zetten. Zo gezegd, zo gedaan.


Larissa nam ons mee naar Odmar a.k.a Bearded Bastard van Weirdo Beirdo Tattoos, waar zij haar tattoo ook had laten zetten. Weirdo Beirdo zit boven de sneakershop Lock & Load aan de Lange Jansstraat 22 in Utrecht. Check Odmar's Hyves pagina voor meer foto's van zijn werk. Als je interesse hebt om door hem onder handen genomen te worden kun je contact opnemen via Hyves of via Lock & Load.

Bekijk hieronder de video die ik maakte van ons tattoo avontuur:



Tara ging als eerste omdat het haar eerste tattoo zou worden. De rest wist al ongeveer wat we konden verwachten: Hester heeft een mooie pauw op haar linker schouderblad. Maren's rug en linkerarm zijn in Indonesiƫ vol getatoeƫerd met sierlijke tropische bloemen en bladeren. Larissa heeft op haar linkerzij een mini sterretje en aan de binnenkant van haar linkerbovenarm een zwaluw. Zelf heb ik een mini nautical star op mijn rechtervoet, een herinnering aan de good times in Texas. Maar toch, een tattoo aan de binnenkant van je lip! Blijft toch spannend!


Maar we hebben het overleefd! Ik moet zeggen dat de pijn meeviel. Ik heb wel een vrij hoge pijngrens hoor, dus houd daar rekening mee. Toen Odmar dichter bij mijn tanden kwam, echt dat middelste streepje vel, voelde ik hem wel steken. Gelukkig is alles binnen 5 minuten gefixt, dus als je pijn zou hebben is dat niet van lange duur.


Een tattoo aan de binnenkant van je lip is heel persoonlijk, niemand kan hem zien, en alleen jij weet dat het er zit. Onze liefde en vriendschap voor elkaar is zo bijzonder. We kennen elkaar vanaf elkaars geboorte en naast een hechte vriendschap hebben we ook een bloedband. Unconditional Love. Bezegeld met een hartje aan de binnenkant van onze mond, de mond waarmee we samen hebben gelachen en gehuild, waarmee we geheimen aan elkaar hebben verteld en waarmee we elkaar hebben gestroost.

Until next time,
Serena Verbon