woensdag 26 mei 2010

Favourite Nude Pink Polish

Nu mijn nagels wat langer zijn dan normaal het geval is merk ik dat ik ze ook wat vaker een kleurtje geef en ze automatisch beter verzorg. Een opvallend kleurtje is leuk, maar aan de andere kant ben ik zoiets dan ook weer snel zat. Tot mijn favoriete lakjes behoren dan ook de nude en roze kleuren die ervoor zorgen dat je handen een mooie au naturel look krijgen met net dat beetje extra. Zulke kleuren zijn goed voor iedere gelegenheid. Mijn favoriete nagellak van het moment is Chanel Mica Rose (495).






Mijn handen zien er 100% beter uit als mijn nagels gelakt zijn. Mijn nagels lijken optisch langer, ogen gladder, frisser, gezonder. Het ziet er een stuk verzorgder uit. Chanel Mica Rose is een zachte pastel babyrose die de roze kleur van mijn eigen nagels accentueert. Het mooiste aan dit lakje zijn de subtiele zilveren en gouden shimmers, die op de bovenste foto het beste te zien zijn. In het (zon)licht komen deze shimmers goed tot uiting, je nagels glanzen en schitteren en zien er gewoon geweldig uit. Mica Rose zorgt voor een natuurlijk effect met net dat beetje extra glam. Het lakje zelf is overigens ook heel fijn. Het heeft een normale tot dunne structuur die gemakkelijk en streeploos over je nagels verdeelt. Nice!

Wat voor soort kleuren zijn bij jullie favoriet? Welke nagellak gebruik jij het meest?

Until next time,
Serena Verbon