woensdag 26 mei 2010

Boobs are the new Bags

Ken je dat? Je gaat stappen in een legging, jurkje of iets anders zonder zakken en je hebt een hekel aan het rondzeulen van een minitasje. Dus wat doe je? Je stopt wat kleingeld voor de wc in je beha, je pakje peuken in je linkerlaars en je pinpas in je slipje. Als een pakezel sta je vervolgens te swingen op de dansvloer om er aan het einde van de avond achter te komen dat al je kleingeld verdwenen is, je pakje peuken nat is van dat gemorste wijntje en je pinpas naar je kont is verschoven. Bah. Maar wees gerust, de oplossing is nabij...



Handtasjes en clutches zijn sooo last season. Het nieuwste, hipste handtasje van dit moment is hands-free en past in je... beha? Meet the Cleavage Caddy. Een met kant versierde insert die je vol kan stoppen met je mobieltje, favoriete lipstick, pasjes, sleutels, pennen, kleingeld en meer. De insert dien je vervolgens in je beha te schuiven. Handig!

Handig? Really? Ten eerste zou the Cleavage Caddy totaal niet discreet zijn bij iemand met een kleine B-cup zoals ik. Je ziet het meteen zitten plus het feit dat mijn decolleté er dan raar en gebobbeld uit ziet. Ten tweede. Zie je me al staan in een overvolle winkel met een ellenlange rij voor de kassa? "Pinnen graag". En vervolgens reik ik tussen mijn boobies op mijn pinpas te trekken. En je mobieltje dan. Alle blikken richten zich meteen op je tieten als daar ineens een ringtone vandaan schalt. Nee. Ik draag nog liever een buideltas dan dit onding, wat overigens $ 29,95 kost en hier te koop is.

Wat jullie?

Until next time,
Serena Verbon