woensdag 28 april 2010

Tokidoki @ Sephora (USA only)

Een paar jaar terug ontdekte ik Tokidoki (wat 'soms' in het Japans betekent), een merk met artwork van de Italiaanse Simone Legno. De vrolijk gekleurde illustraties trokken meteen mijn aandacht! Het is speels, Japans- & Manga-achtig, schattig en tegelijkertijd stoer. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ik ben er gewoon heel erg gek op, het is zo leuk, zo leuk! Het liefst zou ik de muren van mijn hele huis door Simone laten beschilderen in Tokidoki style! Goed nieuws voor Tokidoki lovers like me: Sephora (USA) heeft sinds vorige week de Tokidoki Collection in hun filialen liggen. That's right. Beauty + Tokidoki = keiharde liefde!


Hieronder een greep uit het Tokidoki at Sephora assortiment:


Punk Lash Mascara $18



Prisma Lip Gloss $15
Check de details in de dop! Cute!



Kabuki Brush $28



Inferno Bronzer $22



Fantastico Lip Stain $15



Cromatico Eyeshadow - Savana $15



Cromatico Eyeshadow Palette - Bastardino $25
Aan dit palette hangt een bedeltje van de cactushond Bastardino, aaaw!



Make-up & Travel Bags $20 - $42
Nooooh! Deze wil ik allemaal!

De complete collectie is te zien op de site van Sephora. Hebben jullie wel eens dat jullie gewoon ALLES willen hebben? Ik heb dat nu. Ik wil gewoon ALLES! Ik wil alle kleuren van alle producten! En ik wil alle accessoires. Ik wil de make-up en travel bags. Ik wil de sleutelhanger, de kabuki brush, potjandikkie, ik wil zelfs dat blikje met pepermuntjes!

Zelf ben ik in het bezit van een shirt van Adios & Ciao Ciao, een ontzettend gaaf horloge (mijn tofste horloge tot nu toe) die ik kocht in New York City, en van die lieve Carolien uit Spanje kreeg ik 2 lipglossjes thuisgestuurd voor mijn verjaardag.


Tokidoki is namelijk eerder een samenwerking aangegaan met het cosmeticamerk Smashbox, wat ook te koop was bij de Amerikaanse Sephora. Deze collectie was alleen niet zo uitgebreid als deze huidige collectie. De glossjes zijn echt superfijn en van goede kwaliteit. De kleuren zijn prachtig, shimmery en ultra glossy. De gloss zelf plakt niet en smeert fijn uit. Ik gebruik ze daarom net zo graag als een lippenstift.

Cute details onderaan. Links is de kleur Drammatica en rechts Dolcissima.

Swatches: boven Dolcissima en onder Drammatica.

Ik heb op verschillende Amerikaanse blogs gelezen en gezien dat de kwaliteit van deze collectie vrij goed is, dus naast een te gekke verpakking heb je ook nog eens kwalitatief goede cosmetica. Zucht! Ik weet niet hoe ik er aan kan komen! Via de Sephora.com site bestellen kan niet en op eBay staat niets (alleen de make-up & travel bags, en natuurlijk veel te duur!). Als jullie een idee hebben, please let me know. Ik wil echt supergraag iets (ok, alles!) uit deze Tokidoki collectie bemachtigen!

Wat vinden jullie er van?

Until next time,
Serena Verbon