maandag 8 februari 2010

Kitteh update :(

Gisteren zijn mijn zusjes en ik naar de Belgische Cattery gereden (2 uur heen, en 2 uur terug). Super spannend! De kittehs waren echt adorable cute met van die piepende mauwtjes. Helaas bleek bij aankomst dat de cattery houdster slechts 1 kitten wilde afstaan aan mij, en juist de kitten zonder de bekende Scottish Fold oortjes. Ter compensatie mocht ik dan hun 3 jarige poes (overigens wel een Fold) erbij nemen als bleek dat ze niet zwanger zou zijn. Mocht deze poes wel zwanger zijn dan had ik de eerste keus uit haar nestje. Een beetje een magere oplossing als je het mij vraagt, aangezien er mij nu 2 kittens waren beloofd en ik me daar zo op had verheugd! Ik was nogal overdonderd door het teleurstellende nieuws. In de auto was ik echt heel stil en in mezelf gekeerd. Gisteren heb ik besloten om de deal maar helemaal af te blazen. Ik wil niet 1 kitten en 1 volwassen poes, ik wil 2 kittens! Samen gezellig uit hetzelfde nestje! Eigenlijk heb ik ook geen zin om op een eventueel nieuw nestje uit deze cattery te wachten, ik zoek wel iets anders.

mieh :(

until next time,
Serena Verbon