donderdag 17 september 2009

Kleine persoonlijke update

Hey Boys and Girls! ^^

Daar ben ik weer! En dit keer met een leuk nieuwtje. Aan het begin van dit jaar heb ik deelgenomen aan de introductiecursus Klinisch-Farmaceutisch Onderzoek via de farmaceutische analisten vereniging NVK-FAZ. Voor mij best pittig, aangezien ik geen analytisch chemische achtergrond heb. Ik heb deze cursus met veel enthousiasme gevolgt, zo enthousiast dat ik zelfs een week te vroeg voor mijn examen was (dooooh, zoiets gebeurt alleen mij) hihi! In juni heb ik te horen gekregen dat ik voor deze cursus was geslaagd! FEEST! Afgelopen dinsdag had ik dan eindelijk de diploma uitreiking en ik was reuzebenieuwd naar mijn cijfers, want die wilden ze vantevoren nog niet aan ons verklappen. Ik ben er heel erg tevreden over ;

Farmacopee Onderzoek - 6,5
Kwaliteit - 7,0
Microbiologie - 8,5
Geneesmiddelenleer - 8,5
Immunochemie- en assays en Farmaceutische Chemie - 7,0

Hier mag ik best trots op zijn toch? Op naar de volgende cursus!

Zijn jullie via je werk bezig met opleidingen, trainingen, bijscholingen, cursussen? Of volgen jullie naast je werk/opleiding nog een (fun) cursus? Ik heb vorig jaar de cursus basis toneel gedaan. Dit kan ik echt iedereen aanraden, het was zooooo grappig! Niemand had eigenlijk serieuze acteer ambities, maar het is echt zo goed voor je zelfvertrouwen, spreken in het openbaar, humor ontwikkeling, samenspel met anderen en vooral improvisatie techniek. Super was het! Wat ik verder nog graag zou willen doen is een cursus glaskralen branden en een cursus taartdecoratie.

Until next time
~Serena Verbon