maandag 1 juni 2009

Video: Secret Adorer, nog meer Prijzen en Kadootjes!



Hieronder nog even een overzichtje van de besproken spulletjes:

Gekregen van "Secret Adorer"
* Catrice Mattifying Make-Up Base
Een doorzichtige gel die poederig en zijdeachtig aanvoelt bij opbrengen. Haalt alle glim meteen weg! Super voor onder foundation of poeder maar ook gewoon om je glimmende neus mat te krijgen.
* Essence Hello Tokyo metallic shimmering eyeliner in Shibuya Blue
* HEMA cream eyeshader kleur 23 (goud en mosgroen)

Supermooie kleuren! De creamshader smeert lekker uit en de kleuren zijn zowel los als samen prachtig te combineren. Ook handig om als basis voor losse poeder oogschaduw te gebruiken, het maakt de kleuren dan nog intenser! De eyeliner heeft een prachtige metallic shimmer finish, en de kleur is heel mooi!

Kate Moss Velvet Hour
* eau de toilette
* cashmere body cream
* shimmering shower gel


quote van Fragrantica.com: "Kate Moss imagined this perfume as the scent of night, very sensual, with accentuated patchouli, sandalwood and incense. Notes of black pepper, freesia and cashmere incense were built into the perfume, which has a heart of patchouli and nutmeg. The base notes include sandalwood, amber, ebon wood and woody accords."

Velvet Hour is door de kruidige- en hout noten een wat zwaarder sensueel parfum. Na een tijdje vond ik dat het parfum wat lichter en bloemiger werd, dat zal dan denk ik de Freesia geweest zijn. Het parfum is zo ook bedoeld, als een geur die je 's avonds of 's nachts draagt naar een etentje of feestje. Alhoewel ik persoonlijk meer van lichte (bloemen)parfums houd (zoals White Musk van The Body Shop en Miss Charming van Juliette has a Gun) valt Velvet Hour toch ook bij mij in de smaak. Volgende keer als jullie deze geur zien staan moet je hem eigenlijk eens voor de grap opspuiten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Rimmel London make-up
* Lasting Finish foundation kleur 201 - classic beige
* Hide the Blemisch concealer kleur 001 - ivory

De foundation smeert lekker uit alhoewel het een vrij stevige substantie is. Dekt goed. De kleur is voor mij helaas te roze. De concealer dekt ook als een kanon! Na opbrengen nog wel even met de vingers uitsmeren om het "hee waarom heb je sunblock onder je ogen" effect te voorkomen (LOL!).

* Powder Blush kleur 131 - madeira

Zoals ik al dacht, echt een übermooie kleur. De kleur is donkerbruin/roze met een hele lichte shimmer. Deze is iets lichter dan mijn gebruikelijke blush maar ik denk dat dit voor de zomer juist wel mooi zal staan bij me ^^

* Moisture Renew Lipstick kleur 140 - Tulip Pink en 500 - Diva Red

Wat een mooie kleuren he? Ze dekken heel goed. De lipsticks hebben een cremige substantie die lekker uitsmeert. Een subtiel glansje en een zeer subtiele shimmer.

* Colour Rush mono eyeshadow kleur 020 - tempted en 060 - bronzed

Bronzed is een supershimmer eyeshadow, very pretty!! Goed voor overdag maar ook prima te combineren met donkere kleuren voor een smokey eye. Tempted is mat. De kleur is iets groener dan op de foto. Het paarse kroontje was trouwens gewoon voor de sier, zodra ik er met mijn penseeltje overheen ging verdween het paarse, dat was dus gewoon een dun sierlaagje. Had het wel leuk gevonden als beide kleuren in het doosje hadden gezeten, maar ach. Tempted is een opvallende knalkleur, leuk voor feestjes of speciale gelegenheden. Maar ook in combinatie met wat 'tammere' kleuren prima voor overdag.

* Sexy Curves full volume & curve mascara kleur 001 - black

What can I say? Deze mascara scheidt mijn wimpers heel mooi, geen klontjes of spinnenpootjes dus. Ik gebruik deze het liefst voor mijn onderste wimpers. Met deze creeër ik minder volume dan met mijn mascara van Lancôme. Daarom gebruik ik Lancôme voor mijn bovenste wimpers en Sexy Curves voor onder, want Lancôme geeft bij mij onder weer klontjes! Jaja, een heel systeem hihi! Als ik een meer naturel look wil, gebruik ik wel Sexy Curves zowel boven als onder.

* Exaggerate waterproof eye definer kleur 261 - black

Als een produkt zegt dat het waterproof is begint de analist in mij al te kriebelen. Testen testen testen! Ik heb de Smugdetest gedaan. Met dit Rimmel oogpotlood en met m'n Stila oogpotlood heb ik een oogje op mijn hand getekend. Toen heb ik het 10 seconden onder de keihard stromende kraan gehouden en vervolgens 3 x hard over mijn hand gewreven. Zie hierboven het resultaat. Zoals je ziet is de Rimmel niet geheel waterproof, hij smudged een beetje. Maar in vergelijking met die van Stila, poeh! De Stila smudged vele malen erger! De Rimmel is dus helemaal zo gek nog niet!

* 60 seconds nailpolish kleur 610 - pompous (swatch volgt!)

Kadootjes
* De top en het shirt zijn van Abercrombie & Fitch
* De UFC Octagon Girl bikini is originele UFC Gear

Nu ik alle prijzen in huis heb zal ik wat bij elkaar zoeken om zo mooie pakketjes samen te stellen die jullie kunnen winnen! Coming soon!

Until next time
~Serena Verbon