zondag 11 januari 2009

yummy bath melts

Toen ik de mal zag liggen in een schattig kookwinkeltje hier in de stad wist ik meteen wat ik er mee wilde maken - bath melts in de vorm van petit fourtjes! Afgelopen weekend heb ik de mal eindelijk uitgeprobeerd. Ik heb gekozen voor de geuren chocolade, kokos en japanese plum. Zijn het geen yummy yummy gebakjes geworden? Ze wegen per stuk 35-40 gram en één gebakje is voldoende voor één bad. Wat is het verschil tussen mijn Bath Tablets en Bath Melts? De Melts bevatten luxe boters terwijl de Tablets een mix van oliën en boters bevatten. Je zou dus kunnen zeggen dat de Melts wat 'rijker' zijn en je huid meer zullen voeden. Zeer geschikt voor winterse droge huidjes die wel een lekker warm en verzorgend bad hebben verdiend! De Melts zijn door hun ingrediënten iets duurder dan de Tablets, namelijk € 2.00 per stuk.

Mijn nieuwe favoriet Japanese Plum (een licht zoete, fruitige, kruidige en bloemige geur):


Chocolate Truffle (chocola zoals chocola hoort te ruiken):


Coconut Island (een heerlijke licht zoete, milky kokosgeur):